Alla inlägg den 5 november 2009

Av Anna Moll - 5 november 2009 19:48


Hur mycket kaffe ska man behöva dricka, som i hur ofta, för att man ska sluta påverkas så värst mycket.

Jag köpte en fin plansch idag, bara sådär, och så glömde jag den i skolan. Attans fan med, skulle jag vilja säga. Men, den kanske är där imorgon, och sen kom jag på att jag kan ju köpa en ny i annat fall, det var ju inte just det exemplaret av planschen som var det viktiga. Och så tänkte jag att, sådär är det ju inte riktigt i relationer, i vänskaps eller andra, där är det ju just den människan man gillar, det exemplaret, men sen kom jag på att - nej! det kanske inte är det ändå, det kanske inte behöver vara så. Det kanske är att vara lite väl romantisk att se det så. 

Jag tänkte på detta innan idag också. Men tåg och tågavgångar. Man blir kanske ledsen om man missar en avgång, men inte just det tåget. 

Ja. Jaaaa. Ja, det verkar som att jag tänker på det här helt enkelt.

F ö är jag väldigt mätt och känner för jogging om en stund eller tennis eller varför inte lite squash? Och nu menar jag inte squash alltså, utan squash.


Puss.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards