Direktlänk till inlägg 15 november 2009

Städa och dona

Av Anna Moll - 15 november 2009 11:26


Nu ska det bli en rejäl städning här, det är en jakt mot klockan, sitter och pillar på Spotify för att ha en bra lista till det. Det är ju viktigt. Att ha en bra LISTA. Såg lite av Skavlan igår när Roseanne Cash var där, hon hade fått en fin lista av sin far. Själv har jag börjat läsa Mig äger ingen och funderar lite på vad utbildning är, och kunskap. Roseanne hon tyckte att den där listan var hennes utbildning. Det var den kanske.

Kom på mig själv med att zappa mellan filosofiska rummet på P1 och Paradise Hotel på tv6-play igår.

Ni kan ju tänka er vilken bred utbildning jag får.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Moll - 5 augusti 2010 21:33

Vi river scenen nu och jag ligger och drömmer om att pjäsen ska sättas upp och läggas ner, att Håkan springer med tre olika kavajer som han provar och en av dem har det kommit gul färg på så han lägger den åt sidan, sedan står vi allihop i ett avsläg...

Av Anna Moll - 7 juli 2010 22:16

  Alex Schulman slutade blogga ikvall, det ar lite trist, men vantat, the show must go on! Sas. Jag sitter har och funderar pa om jag ska ta ut hunden till havet en svang, men ju mer jag funderar dessto langre ner sjunker solen. Tangentbordet ar li...

Av Anna Moll - 26 juni 2010 02:41

Måste bara tillägga att en cigarr borde vara helt okej. Alltså kan jag med gott samvete gå och handla cigarr imorgon. Härligt! ...

Av Anna Moll - 26 juni 2010 02:31

  Varför gör jag det inte bara? Sätter mig ner och skriver. Nej, jag måste få tid till det. Säger jag till mig själv. Okej, när? Ja, typ tidigare idag till exempel, hade varit perfekt, eller igår, men absolut imorgon, imorgon har jag hela förmidd...

Av Anna Moll - 11 juni 2010 09:51

Jag kan inte beskriva den underbara känslan jag känner. Jag slapp bedövning och borrning hos tandis, det var riktigt trevligt. Hallelulja. Vädret är mulet. Jag börjar sent. Funderar på att ta en sväng med hunden, samt skriva ett par sidor.   ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards